michelle|fest

hej ,sorry för jg hínte har uppdaterat nått idag men jag har haft fullt upp hela dagen kan berätta vad jag ar gjort idag och ja,igår hade jag ju tjejkväll det ar jättekul tycker jag det är lyckat och jag fick jätte många fina presenter ahah ,och det ar jätte kul att vara med alla fina vänner,vi gjorde typ lite olika saer!
sen så sov ju dom flesta över ,så då städade jag iidag eller fick lite hjälp av några fina vänner så då vare inte så jätte jobbigt men det ar endå jobbigt , det tog ett tag och fixa allt så att det vart snyggt ,sen så började vi typ städa vid två för att vi såg film , så jag ar typ klar där vid halv 4 , ja och efter det fr jag hem coh duscha  och tvätta håret och fixa mig ,för sen så for jag coh min familj pplus natta och hennes mamma til saras konfa fest ,den var väldig tråkig i början men sen typ timmen innan jag for var rolig emn ja sen var jag tvungen att fara för jag skulle vara barnvakt till mina syskon för dom skulle hem och sova fick 50 kr av pappa om jag gjorde de ,fast jag var hursom helst tvungen att göra det så,
men aja ni an få bilder från min tjejkväll nån annan dag orkar inte lägga in bilderna på datorn nu,
och ni kan får bilder på det jag har fått då också,
haha njuder på två fina bilder på mig hahaha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0