michelle|lite bilder




hahah ni fick inte så många bilder men jag orkar inte lägga upp fler de tar så lång tid
men aja förlåt för kass upptadering men jag orkar aldrig sitta vid datorn ,
men aja far ju hem imron så efter måndag ska jag uppdatera så mke kjag kan,
kan berätta lite vad jagj har gjot som senaste dagarna ,jag har fyllt år blev jätte glad över mina presenter och har varit på stan ganske mke ni kan få bilder på de jag har fåttt  och köpt när jag kommit hem.
jag har klippt mig elle rmin moster ,och ja lite andra saker,
haha idag har jag och   min kusin tittat på winx hela dagen hahah(A)
ikväll ska vi kanske påp bio och se karate kid !=D=D=D
men nu ska jag fortsätta se winx pusssen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0