filippa | din sol har ramlat i mitt knä

HEJHÅ
okej. jag lever faktiskt. jag har bara inte orkat blogga, ehhehe.
hmm, det får bli massa bilder från sommaren:D


midsommar

sara&jag klottra nån gång. eheh

en del av mitt drogskop jag hade med mig på vandrgingen. HAHA nejmen jag hade dedär + maaaassa mediciner. asså allergimedicin.

vandrarbarnen + matilda&frida. jag och alva är söta längst fram3<<33<

era söta bloggbarn

jag&sara i övik. HAHA FÄRGSKILLNAD OR WHUT?

jag&linn..

moajag&linn, staaaaaads:D

jag & sara grillade fisk i minstuga > övik . haha, kolla mitt hår. RISIG

öviiik<33<3

vi fick besök:(

haha nån gång på skolan

Kommentarer
Postat av: amanda

saknar de:(

2010-07-24 @ 14:34:39
URL: http://amandaaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0