ellaaabellabus

Hej bloggen.
Nu sitter jag här med ella.
vi har bland annat varit på vitbergsbadet med nathalie och josse.
sen for vi till mig eller jag och ella iallafall och nathalie & josse for hem.
sen duschade vi sen så satte vi oss vid datorn sen åt vi.
sen så satte vi oss vid datorn ett tag sen gick vi ut och lekte i lekparkar AHAHHAHA asgrymt=D
sen nu så sitter vi här vid datorn igen ( DATA NÖRDAR )
haha ella ska by the way sleepa over hos mig.
men ni får ha de GÖTT
nu ska vi ta å käka glass.


kiss and hugs.

- michellethebell

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Godnatt och sov så gott!! :D

2010-06-27 @ 23:56:12
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0