michelle|hungrig

hejsan
har inte skrivit nått idag för jg har varit på vb med natta,de va nice
jag har blivit värsta brun !
jag komemr typ vara svart efter sommaren:]
asså jag är as hungrig fast vi ska typ grilla snart hoppas jag
vet iinte vad jag ska skriva  haha sitter och smsar med fiippa hon är i östanbäck tros ja de va hah hon är ty emo skoja
men hon tycke rattd et är as tråkigt och hon har ingen täckning typ tycker synd om henne(L)

mnen ska läsa some bloggs puss
kolla mina bikin linjer det där är fter idaga:O:O:O
det asnke inte ser så mycke utr men i verkligheten är det hur mke som helst!!:OO:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Ville bara titta förbi och berätta att det finns en blogg som heter http://mariasdesigners.blogg.se/ där du kan beställa en blogg design. Det är inte lika dyrt som många andra har det. Så är du intresserad så är det bara att titta förbi på bloggen. (Där hittar du även e-mailen som du ska maila om du vill beställa.) Annars beklagar jag att jag störde :)

2010-06-25 @ 19:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0