Michelle|lite allt möjligt

hejsna :d
nu ska jag berätta vad jag har gjort idag,
fört då var jag med molly elelr vi var hos mig för hon sov ju hos mig ,jag duschade oc sen for vi till henne och då duscha hon sen så ååt vi våfflor och tiitta lite på tv sen for vi på stan vi gick typ på bikbok och prova dom dära mjukisdressarna som ärr aas sköna men sen kom iaf sofia  vi pratade typ och massa det var  härligt!

VETET NI, igår fickc jag en ny cykel den äger verkligen!:D<3<3<3<3<3<3

men aja ska till bureå snart ska sova där med ella på ders camping vi ska jobba dör imorn så jag kommer inte skriva nått inllägg ikväll eller jo kanske mobilblogga.
men jag ska packa nu
pussar
-michelle

jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0