michelle|stöörrd

hahah tja:D
sitter här och stördar mig med natta ::D:D:D
vi ska lana på min aalkong ikväll ahah
den morn ska vi på vb:D:D
yeeeyey..
ahha idag efter jag avr hos tandäkarn då hade jag glömt nyckeln hemma så jag var såklart utrlåst(A)
men jag for til antata vi for på stan ,hon köpte en mysdress och bikini och nagelack och nå mera
heheh sen åt vi på subway MUUMMMSS!

vi har inte bra statestik den ente vara bra.... ahab skoja men vi har fakriskt inte dte...:(:(:(:
haha sk typ spela sim nu:$
eller vet inte me  iaf puss dom som läser den hära  bloggen!

Kommentarer
Postat av: Charlene

Sv: Nej det är jag inte. Har bara fått några professionella bilder tagna på mig :)

2010-06-24 @ 19:36:25
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0