michelle|sorterat bilder

hejsanhoppsan

sorry för att jag inte skrev igår men orkade inte ,va med molly sofia ella och fanny vi hade kul,

sen idag var jag först med natta vi for på konsum och köpte glass sen satt i där as länge vi träffade hanna så vi pratade med henne as änge haha sne så slog natta sitt brn i rn bänk sen skrek hon sen kom en gubbe fram och typ smekte hennes kind och ba får jag änna ppå benet sen gick han och stoppa in armen i marias tröja och pa vem rår om dig å haha han var as läskig.. sen efter maten var jag med fanny sofia och filippa  vi tog typ as mke kort eller de va  typ jag som tog mest,:]sen så har vi typ pratat om såna här systemgrejs ahahha.
har typ suttit en timme nu och rensat och sorterat masssa bilder.
och nu ska jag lägga in lite bilder från kameran så akn ni få se min outfit och ty de jag fick oxh köpte i stockholm,
men aja imro blire att vara med älskade sofia ,
vet inet riktigt va vi ska göra,

pusseen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0