michelle|ja

hej .
ikvll ar jag varit med moa linn och olivia vi hade kuligt.
fast när vi ville köpa choklad var inga affärer öppna vi for typ överallt..:(
haha men sne så for moa och linn och då for jag och olivia til henne och vi så film kom inte ihåg vad den hette men den var bra hann inte se klart den,
men iaf tidigare idag var jag på stan med mamma och min brorsa för att kolla om dom hade hittat min mobil men de hade dom inte dom har tydligen tappat bort min mobil ,eller så äre dom som lagar mobilen som har gjort det eller glömt att skicka den eller nått ,
men iaf jag kpte hörlurar  ni kan få se en biild på dom

man kanske inte ser så bra men aja ,
imron ska jag vara med filippa linn och marcus tror jag
förlåt för att jag nute har visat bilder på de jag fått och köpt men  tänkte göra de nyss för bilderna finns på andra datorn men dp stängde mamma av den och jag orkar inte sätta på den igen för det tar ett år(A)
men aja nu ska jag läsa lite bloggar och kanske se en film eller nått,
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0