michelle|bodan

hej förlåt för att ajg inte har skrivit på några dagar men har varit i bodan i 3dagar med ella och fanny.Vi var barnvakter till ellas kusiner som är jättee gulliga men iaf när vi var där lekte vi kuragömma och typ såg på disney channel och badade  fiskade tälta ritade på varandra:]
haha juste jag oche ella fick för oss att bygga lego typ vid 3 på natten;$
hahahha ajg och ella försökte tpy  väcka fanny typ vid  3 på natten hahahah hon fick serist damp och börja slå oss och det var inte löst heller hon använnde nyt nven ahah det var as roligt!
jjuste ellas norska släktingar koom till bodan också och typ hennes mormor oh morfar !
idag for jag ella och fanny på subway sen gick vi runt lite ,
nu har jag iaf tvättat håret och torkat och plattat luggen,
ahaha iingen kommer typ orka läsa det jag skrev men!:]
men ska dra nu
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0