michelle|japp

hejsan haha ni ficklite pinsamma bilder på mig oc mina gamla vänner eller vad man nu säger (A)
ahahah, ska typ mpåla naglarna aldeles straks  .men först ska ag ladda up bilder på det jag köpte som jajg har sagt att jag skulle göra .
asså jag har typ kramp i magen..
har haft det typ länge,
men iaf det var super kul på lisas ''kalas'' hon fick jätte fina presenter av alla!
och tårtan och kladdkakan hon hade gjort var as god blev fan proppmätt!!

jusstte haha jag kanske typ har mgkramp för att jag intte har ätit middag:]
haha ska nog gå och äta kvällsfika efter jga skrivit klart inlägget (A)
har föreste sett twilight nu ikväll haha oc igår natt men ska se newmoon i natta(A)

puder 49.50:- hm
rouge49.50:-hm
hehe lite fail ikanten:]
nagelack 39.50:- hm(hehe sår på angelcket)

sen åt jag på subway:D:D:D<3<<3<3
men sa typ äta nu pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0