michelle|@nattas place

tjaa är hos natta ska sov ahär eller vi ska inte sova nått har vi bestämt.
idg ahar jag varit med ella fanny och filippa fröst var ju jag fannny och filippa på falkan och badade .
de va kallt ibland men det vara as skönt när man kom upp för luften var så varm
sen for fanny hem för ella väntade på henne där och jag och filippa for till henne och propa i oss massa fika!
sen var vi emd ella och fanny också vi gjrde lite olika saker,och vi badade i flippas pool!
det var as kul men as kallt vi hade  simm tävlingar .
nu ska jag he på en fillm r ja orkar inte enterne r nne på nån annans och då åste jag sitta på ett specielt sätt ppå ett ställe och det är inte skönt!
känner mig så är njust nu..<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0