Filippa | 5 kampen (friluftsdag)


blöta Maja & henrik | vattenlek

Cornlia & sofia | vattenleken

emmaL & matilda

Henrik & fredrik |  vaaattenleken

HAHA ISAK?!?!?! | kubbstafett

Matilda  | kubbstafett!

Sara & fridaH | vattenlek, duuh

en bunt glada D:are som har tänkt vinna vattenleken. lisa maja henrik hanna

Linda & Li | Vattenlek:D

Emmy & FannyA | vattenlek

josefin & Gustaf | vattenlek

Jag & maja | efter vattenleken. hahahha kolla majsens linne

Lite B:are. Cornelia som springer | kubbstafett

D:are. Tror det är Hanna , josse, gurra, fredrik, edvin och halva maja | kubb

JOSSE:D

maja och jag

orkar inte flera nu !
ska jag ta bort någon bild, kommentera vilken. skrev copyright på alla som jag la ut iallafall. vill någon ha bilder är det bara att säga det på msn, och om du inte har mig på msn så behöver du bara kommentera med din e-post.


Kommentarer
Postat av: Johanna Hult - En blogg för alla! :)

sv: okej :)

2010-06-10 @ 16:35:10
URL: http://hhult.blogg.se/
Postat av: Johanna Hult - En blogg för alla! :)

sv: jag har inte gjort nått spec idag, skolan! sjd?

2010-06-10 @ 16:46:49
URL: http://hhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0