Filippa | "det kändes som att de bedrog mig"

nu spammar jag typ bloggen med twilightgrejer.

Nöjesbladet har interljuvat Robert Pattinson som jag tycker var läsvärd.
Robert pratar om hur han tyckte att dom bedrog honom lite, eftersom att när kristen och taylor spelade in dom "heta" scenerna var det alltid när han hade slutat jobbat.  Sedan pratade han om hur han ville att en tjej skulle vara. 

– Hon måste vara rolig. Det är det viktigaste. Och så får hon inte skrika mycket. Det är otroligt avtändande och kan driva mig till vansinne.

så om ni vill ha någon chans på rob är det bäst att inte skrika när ni ser honom:D
läs hela artickeln HÄRAAA

hah okej denhär bilden har nog de flesta sett ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0