Filippa | @skolan

vafan har hänt med bloggdesignen!? sådär ser den inte ut på min dator:S:S:S

igår var jag med Klara efter lite omständigheter. Vi prata sen gick vi nån jävla kort promenad ahhah som slutade hos isak. så vi var alltså hos Isak ett tag. Sen somna jag astidigt (Y) dyktigt.

HAHA vi har värsta chill schema idag! sovmorgon,matte, englska (vi ska se alvin & gänget) musik, (då ska vi se sound of music) sen ska vi gå ut på svenskan D:D:d

mitt happyface är stooort..



efter skolan ska jag vara med kusinvitamin ISABELLA:D
det ska bli asrolgit tror jag väl! sen ska vi på träningen osvosvosv.

hehehh arkiv bild som jag aldrig la ut. hahah vafan skrattgroparna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0