Filippa | trååk

  • jag har tvångstankar att om jag börjar spela en låt på piano måste jag spela klart den.
  • jag & Michelle har kännt varandra huur länge som helst. nästan
  • Dom i min klass tror att jag är Skellefteås största twilight-fan. kanske jag är det? jag tar det iallafall positivt HAHAHA...
  • jag älskar mörk choklad. heh jag tål inte ljus.
  • Jag orkar inte räkna hur många mobiler jag har gjort sönder :$
  • Den enda twilight-bloggen jag läser är TwilightSweden. ibland robsessed
  • JAG HAR INTE SETT REMEMBER ME
  • Periodvis lyssnar jag jättemycket på Veronica Maggio, Eminem och Michael Jacksson.
  • Just nu är jag inne på en MJ-Eminem period
  • Sist jag dyngade var... för länge sen.
  • Mina händer är nästan alltid iskalla. och då menar jag IS kalla.
  • Jämnfört med andra är jag nästan aldirg sjuk
  • Förut var jag monopol besatt. Alltså verkligen besatt på riktigt.
  • jag orkar inte skriva mera nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0