michelle|ingen fattar

du fanns alltid där när jga behövde dig  man kunde alltid prata med dig.
men när du behövde mig fanns jag inte riktigt där jag ångrar allt jag sat ochh bråken med dig nu när du är borta så vet jag inte riktigt ingen fattar hur det känns eller jo två stycken !
jag drömmer om att du kommer tillbaks jag har fan ont i magen asså snälla ring mig
jag måste få prata med dig förlåt för det ja sa snälla kom ba tilbaks utan dig i mitt liv orkar JAG INTE MER
alla säger att det kommer ORDNA sig det är inte ens säkert att det kommer de.


snälla ring mig..
jag gör vad som helst för att du ska komma tbx

jag kanske ser så jäca glad ut men inerst inne gråter jag så mke så jag skulle kunna gör aöversvämning så att jorden skulle kunna gå under!

Kommentarer
Postat av: Daniella, Louise & Sandra

fin blogg :D

2010-06-25 @ 01:08:03
URL: http://wildeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0