michelle|sorry

hej fötlåtförlåtförlåtförlåtförlåt för att jag inte har bloggat ..
men det ska bi ändring på det det är ju super bloggaren filippa som har hållt bloggen i liv!
och ajg har ingen mobil mamma tog den så ingen ommer kkunna nå mig typ men om ni vill nått så skriv en komentar på bloggen så ringer jag upp eller nått men iaf under tiden jag inte har skrivit så har jag vrait med natta och igår var jag på joypeak med vanessa och natta eller jag for dit med dom dr var jag med
ella sofia molly lucke och jonte men jag var inte där så länge de SÖÖÖÖG verkigen! då jag natta occh vannessa for till stan och åt sen for vi till venessa och åt kladdkaka(A)A(A)A(A)A(
nu sitter jag här nyvaken och pratar i telefon med nattta vi har inget att gör.
Så om nån vill hitta på nått komentera på bloggen:]

men aja nu ska jag läsa lite bloggar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0